недеља, 17. мај 2009.

Moja porodica

Kao što sam navela u prethodnom postu, mediji koje ću koristiti u realizaciji mog zadatka jesu fotografija i video zapis (kamera). Ovaj vikend sam provela u krugu svoje porodice i snimila sam (kamerom) razgovor sa svojom majkom, gde ona priča o svojim sećanjima iz najranijeg detinjstva, mladosti, pa sve do današnjih dana, na osnovu nekih fotografija iz porodičnog foto-albuma, koje sam ja odabrala. Taj video zapis je u procesu montaže tako da će neki delovi biti postavljeni za nekoliko dana. Takođe sam napravila par fotografija moje porodice u njihovim svakodnevnim radnjama i obavezama, bez nameštanja i prividne sreće, kako to obično deluje na svim porodičnim fotografijama. Imaćete priliku da vidite i uporedite fotografije snimljene iz "običnog" života i fotografije iz načeg porodičnog foto-albuma, snimljenim na venčanjima, krštenjima, rođendanima i sl. Koliko se razlikuju prosudite sami!

3 коментара:

  1. Tema sama po sebi je odlična.Ima neku dubinu...Mislim da će tvoj rad vratiti i tebe i tvoju porodicu u neke lepe trenutke iz prošlosti gledajući fotografije.

    Iskreno sviđa mi se tvoja porodica.Pozitivni ljudi,raspoloženi,komunikativni,vredni...Dan proveden sa njima je proleteo.Uz maminu priču smo se vratili i u prošlost.Znali su i znaju da žive.
    Koliko sam ja videla za taj jedan dan jedino što se promenilo je broj godina :)Oni i dalje meni deluju kao u mladosti.
    Kad sam stigla kući malo sam se osvrnula na moju porodicu, gde smo nekad bili i gde smo sad.

    ОдговориИзбриши
  2. Od svih tema za seminarski, mislim da tvoja najbolje može da prikaže razliku estetike u medijima i estetiku bez medija. Fotografije su O.K., ali mislim da si trebala da postaviš i neke fotografije koje nisu spontane, odnosno one na kojima poziramio i sve deluje savršeno, da bi videla razliku.

    ОдговориИзбриши